spinservis.cz / O firmě / Tiskové zprávy / Xerox rozšiřuje svoji působnost v České republice

Xerox rozšiřuje svoji působnost v České republice

25.07.2012

Společnost  Xerox  rozšiřuje svoji působnost v České republice otevřením zákaznického centra v Ústí nad Labem, které bude poskytovat podporu, zákaznický servis a prodej pro společnost Vodafone ČR.

Nábor až 200 nových pracovníků je již v plném proudu ve čtyřech lokalitách (Ústí nad Labem, Ostrava a dvě místa v Praze), ve kterých Xerox v současné době kontaktní centra otevírá pro místní firmy i nadnárodní korporace.

„V rámci proměny společnosti Xerox na firmu zaměřenou na poskytování služeb jsme se rozhodli pokročit v naší evropské expanzi a přidat novou pobočku v České republice k našim stávajícím kontaktním centrům v Portugalsku, Irsku, Španělsku, Nizozemí, Polsku, Itálii a Rumunsku,“ řekl Simon Verzijl, prezident skupiny Xerox Services pro Evropu. „Dohoda o novém centru péče o zákazníka staví na dlouhodobém partnerství společností Xerox a Vodafone, které zahrnuje více než dvě desetiletí úspěšně spolupráce."

„Ústecký tým prezentuje kvalitu, stabilitu a růst společnosti Xerox v České republice,“ říká Pavel Zeithaml,Strategic Business Unit Manager ve společnosti Xerox.

Xerox je jedničkou v oblasti outsourcingu kontaktních center  , kvalitní služby poskytuje klientům více než 20 let. Díky bezmála 38 000 pracovníkům ve 150 kontaktních centrech po celém světě vyřídí zaměstnanci společnost Xerox denně v průměru 1,6 milionů zákaznických požadavků ve 25 různých jazycích.