Tisk v kanceláři - kancelářské tiskárny XEROX

Zakládáte novou firmu a hledáte výbavu do kanceláře? Budete potřebovat i kvalitní tiskárny či multifunkční tiskárny.

Rádi Vám poskytneme bezplatnou konzultaci nejlépe při osobním setkání, kdy si vyslechneme Vaši firemní strategii a vizi, kam směřujete. Tuto Vaši vizi pak sladíme s aktuální situací na trhu, s potřebou digitalizovat a optimalizovat procesy. Na základě našich společných závěrů Vám pak navrhneme výbavu tiskovými technologiemi, která Vám pomůže efektivně podpořit Vaše podnikání.

V oblasti běžných kancelářských zařízení (A4 nebo A3, černobílé či barevné, tiskárny či multifunkční) Vám nabídneme produkty značky XEROX, se kterou spolupracujeme již více než 30 let a současně zabezpečujeme servis zařízení po celém území ČR.

Zamýšlíte se nad optimalizací současné tiskové výbavy vaší firmy?

Můžeme Vám udělat analýzu stávajícího tiskového prostředí, jeho efektivity, nákladovosti, vhodnosti pro plnění současných požadavků.

Na základě výsledků analýzy Vám můžeme navrhnout opatření ke zlepšení, ať už jde o optimalizaci počtu zařízení s ohledem na jejich stáří, spotřebu energie, nákladovost či funkčnost v moderním IT prostředí.

Náš návrh může vypadat například tak, že:

  • Z vašich stávajících tiskáren vybereme ty, které vyhovují jak z pohledu technických parametrů a moderních technologií, tak nákladů na provoz
  • Tyto navrhneme ponechat a převzít pod řízený dohled a společnou servisní smlouvu
  • Některé tiskárny navrhneme nahradit novými, moderními nebo je úplně vyřadit a jejich tiskový objem přesměrovat na jiná zařízení

Servisní smlouva je pak nástroj, který Vám umožní mít pro všechna svá tisková zařízení definované důležité parametry jako je:

  1. Rychlost zahájení servisního zásahu
  2. Rychlost odstranění závady (případně zapůjčení náhradní tiskárny)
  3. Cena za tisk (formou platby za vytištěnou stránku, která pak obsahuje vše, co tiskárna potřebuje k provozu – tonery, ostatní materiály, náhradní díly, práci i cestu technika (obvykle cena nezahrnuje papír, ale je to individuální)
  4. Volitelně pak i řízený vzdálený dohled, kdy celá vaše tisková flotila je připojena na naše dohledové centrum a zkušení operátoři vyhodnocují požadavky jednotlivých zařízení a zadávají jejich řešení – ať už dodávku materiálů nebo výjezd technika. Odebereme tak z Vašich zaměstnanců starost o tyto rutinní úkony. Uleví se tak především Vašemu IT oddělení, které má pak volnou kapacitu na udržování klíčových systémů.

Ozvěte se nám!

SPIN Servis s. r. o., Provozovna: Křenová 52, 602 00 Brno

Tel.: +420 531 01 2222

E-mail: obchod@spinservis.cz

DIČ: CZ25583735

Pondělí – pátek: 8:00 – 16:30

Zpracování osobních údajů